2012. november 27., kedd

003

DIY - Wall Decor



Manapság a stílusos kismamák a legapróbb részletekre is odafigyelnek, legyen itt szó a babák öltözködéséről, kiegészítőiről és szobájáról is. Terhessége idején nővérem is elkezdett filózni, milyen is legyen a babák szobája (tudniillik ketten vannak). Felvetette, hogy valami aranyos falmatricát szeretne, el is kezdtem keresgélni a neten - ekkor esett le az állam; egy normális méretű matrica több tízezer forintnál kezdődik. Egyből rávágtam, hogy fillérekből összedobok valami hasonlót. Bevásároltam kartonpapírtól, méregettem, számolgattam, vizualizáltam, rajzoltam és vágdostam, végül megszületett a mű:





Ha te is hasonlóhoz szeretnél hozzáfogni: 

Amire szükséged lesz:
  • színes kartonpapírok
  • filctoll
  • olló
  • ragasztó
  • kétoldalú cellux
Mérd le a területet, ahova szeretnéd feltenni a dekorációt. Ajánlom, hogy a nagyobb részletekkel kezd, értelemszerűen a színes kartonokból vágd ki a darabokat, majd a földön terítsd ki és illeszd össze őket, hogy lásd, minek mekkorának kell lennie. Az apróbb dolgokat, mint a szem, orr, stb. rajzold meg filccel. Amikor megvan minden, jöhet a munka legjobb része: a dekoráció felhelyezése ! Hatalmas flow élményt ad, amikor a legvégén a sok kis apró részletből összeáll a nagy kép, természetesen maga a folyamat sem elhanyagolható.

Ha készítettél már hasonlót, vagy most kaptál hozzá inspirációt, várom a képeket a műalkotásról !

És végül egy kép a szoba lakóiról, Zsófiról és Zsombiról:

 

Au revoir,
Csilla


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése